Podpora proKávovary

Vytéká voda místo kávy

Při přípravě kávy vytéká z trysky na kávu místo kávy jen voda.

Bylo otevřeno a znovu zavřeno víko zásobníku na mletou kávu, aniž byl zásobník naplněn mletou kávou. Potom bylo na displeji zvoleno, že se má připravit mletá káva.

Pro přípravu mleté kávy naplňte mletou kávou příslušnou přihrádku.

Zpříčila se kávová zrna.

Postupujte takto:

  • Vypněte kávovar síťovým vypínačem.

  • Vytáhněte zásobník na zrnkovou kávu.

  • Nenasávejte vodu.

  • Odstraňte všechna kávová zrna ze zásobníku na zrnkovou kávu. Pokud je to nutné, použijte na to vysavač.

  • Naplňte zásobník na zrnkovou kávu novými kávovými zrny. Potom zásobník na zrnkovou kávu nasaďte znovu do přístroje.

Nebyla přivedena kávová kapsle (ne u přístrojů s mlýnkem).

Zkontrolujte zásobník na kapsle a vložte kávovou kapsli.

Na důkladné a šetrné vyčištění Vašeho kávovaru doporučujeme výrobky Miele, které Váš přístroj současně ošetří.

Je ucpaný mlecí kanál.

Pro důkladné odstranění zbytků mleté kávy z mlecího kanálu vysajte zásobník na mletou kávu jednou za rok nasávací pomůckou (může být součástí dodávky).

Při čištění zásobníku na mletou kávu postupujte takto:

  • Otevřete dvířka přístroje a vyjměte zásuvku na mletou kávu.

  • Nasaďte nasávací pomůcku. Sací trubicí vysavače vysajte zásobník na mletou kávu.

  • Sundejte nasávací pomůcku a opět nasaďte zásuvku na mletou kávu.

  • Zavřete dvířka přístroje.

Pokud chyba přetrvává, obraťte se na nás nebo si přímo online rezervujte termín opravy.

Další média

Návod k obsluze

Návod k obsluze

Zde najdete návody k obsluze ke svým přístrojům Miele.
Zjistit více
Objednat technika

Objednat technika

Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvu
Kontaktní formulář

Kontaktní formulář

Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář