Podpora proKávovary

Chyba F10

Na displeji kávovaru se zobrazuje chyba F10.

Nečerpá se voda.

Vyjměte zásobník na vodu.

Naplňte zásobník na vodu čerstvou pitnou vodou.

Zásobník na vodu znovu nasaďte.

U přístrojů od sériového čísla 152922013:

  • Zkontrolujte sítko na ventilu přívodu vody. Sítko na ventilu přívodu vody se nachází ve vybrání pro zásobník na vodu.

  • Pokud je sítko znečištěné, vyčistěte je. Aby se nezhoršila chuť, čistěte sítko výhradně vodou bez čisticího prostředku.

  • Odvápněte přístroje.

Pokud chyba přetrvává, obraťte se na nás nebo si přímo online rezervujte termín opravy.

Pro důkladné a šetrné odvápňování kávovaru Vám doporučujeme odvápňovací tablety přizpůsobené přístroji Miele, viz obrázek. Nejlepší péče pro dlouhodobou spolehlivost.

Návod k obsluze

Návod k obsluze

Zde najdete návody k obsluze ke svým přístrojům Miele.
Zjistit více
Objednat technika

Objednat technika

Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvu
Kontaktní formulář

Kontaktní formulář

Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář